Vraag naar Hosted Voice diensten overtreft verwachtingen fors.
In de afgelopen maanden overtrof de vraag naar nieuwe Hosted Voice diensten de verwachtingen
fors. Hosted Voice maakt investeren in eigen telefooncentrales overbodig.
Digacom introduceerde Hosted Voice in maart 2003.
Nieuw Vennep, 14 oktober 2003 – Digacom B.V., leverancier van innovatieve telecom diensten,
meldt dat haar innovatieve Hosted Voice dienst volledig geaccepteerd is. De vraag naar de
dienst overtreft vele malen de verwachtingen. In de eerste 6 maanden werden de eerste bedrijven
aangesloten.
Maarten Mulder (Digacom Marketing & Sales): “ Wekelijks melden zich zeer uiteenlopende bedrijven
die zich plotseling realiseren dat de aanschaf van een telefooncentrale niet meer nodig is.
Toch vaak een behoorlijke investering die nu vermeden kan worden.
Ander groot voordeel is dat extra functionaliteiten, zoals voicemail en wachtrij per gebruiker,
beschikbaar komen tegen een gering maandelijks bedrag. Tot voor kort moest behoorlijk worden
geïnvesteerd in de benodigde software. Als meerdere vestigingen van een bedrijf gebruik maken
van Hosted Voice verloopt het telefoonverkeer tussen vestigingen over het bestaande netwerk.
Uiteraard met zeer gunstige gevolgen voor de exploitatiekosten”
Jasper van ’t Wout (Technisch Directeur): “ De installatie werkzaamheden kunnen erg snel en
effectief worden uitgevoerd. Support is volledig op afstand verzorgd. Uitbreiding van het aantal
gebruikers per locatie is eenvoudig. De eindgebruiker ontvangt een toestel, plugt in op het netwerk
en op afstand wordt de aansluiting verzorgd. Aanpassingen zoals het toewijzen van interne nummers
zijn eveneens eenvoudig door de receptioniste uitvoerbaar.
Hosted Voice Basis verzorgt de call manager faciliteit, die de functie van de klassieke
telefooncentrale overneemt. Investeren in een eigen telefooncentrale wordt in veel gevallen
overbodig door deze nieuwe en economisch aantrekkelijke vorm van dienstverlening. Voor deze
basisfunctie wordt een vast bedrag per gebruiker per maand in rekening gebracht.
Hosted Voice Extra geeft naar keuze toegang tot de volgende professionele diensten tegen een
variabel bedrag per gebruiker:
Voicemail
Find-me-Follow-me
Call detail records
Unified Messaging
Interactive voice response
Call center applicaties
Hosted Voice diensten worden aangeboden op basis van betrouwbare techniek die de continue
bereikbaarheid optimaal garandeert.
Digacom B.V.
DigaCom in Nieuw Vennep optimaliseert de communicatiestructuur van organisaties op basis van
innovatieve telecom diensten. De onderneming verenigt kennis van traditionele telefoniesystemen
met expertise van op IP gebaseerde communicatiesystemen . Hierbij wordt de betrouwbare kwaliteit
van de “oude” technologie verrijkt met de flexibiliteit en het gebruikersgemak van de moderne
technologie. Meer informatie over Digacom is te vinden op
www.digacom.nl
Voor meer informatie:
Digacom B.V.
Madeliefstraat 14
2153 EV NIEUW VENNEP
telefoon: 0252 427291
fax: 0252 426471
www.digacom.nl
Contact personen:
Ing. Jasper van ’t Wout (directie)
Maarten Mulder (verkoop)
E-mail :info@digacom.nl
|